Gladare idag....

Haha! ;) Men tröttare... ;)

Det första Mikael gjorde när han kom hem idag va o fixa in en rundbal med hösilage i hagen! Haha! ;) Check - ett problem, och även det jobbigaste, ur världen!

Dagen har flutit på rätt bra... Fikade nere hos Kerstin med barnen ett par timmar i förmiddags... Elliot har varit lite halvkass i magen så jag struntade i dagis för båda killarna idag...
Sen åkte vi hem o det gjordes lunch till dom... Sen va det dax för W o sova... I samma veva kom Mikael hem o fixade höbal o sen åkte han iväg o handlade.... Jag o Elliot va ute o grejade o fixade stallet... Efter drygt en timme vaknade W o vi åkte lite pulka innan vi gick in o började med middag!
Sen tog jag med en efterlängtad ridtur på Edith! <3 Hon hade nu stått i 4 dagar o jag rider ut barbacka o rider i alla gångarter som ingenting! Som jag sagt tidigare, hon e klockren min fina tjej! :)
Till helgen blir det en tur till ridhuset så får vi se hur hon verkar......


Helgen i korta drag då......

Jösses vilken helg! Bästa på länge! Haft huuuur kul som helst med underbara vänner!
På lördagen fick jag äntligen se efterlängtade Click and Cash... ;) och jag hade sånt flyt, eller rättare sagt ryttaren Niklas Arvidsson, så jag fick även se honom 2 ggr på söndagen! ;) Och på en fin 6:e plats i prisutdelningen i Grand Prixen! ;)
GP:n va faktiskt helt seriöst bland det svåraste jag sett... 25 starter från kvalet på lördagen hade gått vidare till denna klass!
Endast 2 va felfria i söndagens GP och det säger ju en hel del om svårighetsgraden.... 3 st med 4:a fel o sen började 8:a felarna.. Clicken va en av dom.... Men han hade en rätt bra tid så det va precis på håret att han fick vara med i winning rounden! (((Han rev första hindret i grunden! Haha! Sån jävla otur! Sen rev han även ett annat "obetydligt" hinder... Alla de svåra linjer och kombinationer fixade han gallant! :)))) i WR fick han ett pet då han inte räckte över en Maxad oxer i utsprånget från en kombination med snäv sväng före.... Så han landade på totalt 12 fel...och en 6:e plats!
Jag gillade verkligen det jag såg trots peten....
Han o Vilma blir nog en klockren match! :)
Jag har äntligen bestämt mej! <3

På lördag kvällen kom även Sandra till Borås o det va dax för Grand Prix Middag! ;) Jag tror helt seriöst bara det var jag, Isabell o Sandra där som inte va ryttare/respektive! ;) Hahaha! .....att vi inte dog! ;) Helt sjukt faktiskt.... Trodde det skulle komma massor med folk men vi var kanske totalt max 50 pers...? Haha! Torrt va det där, jätteäcklig mat... Men underhållningen i form av 2 st stand-up-komiker va galet kul! Länge sedan jag skrattade så mkt! ;) Haha!

När underhållningen va slut drog vi en våning ner till Nattklubben på Grand Hotell.... Mkt roligare där än bland torra o tråkiga kändis-ryttare! ;) Haha! ;)
Hade iaf en jäkligt bra och rolig kväll/natt! Halv 4 kom vi i säng....
Sen upp 9 o drog iväg till Tävlingarna igen.... Och vi mådde nog som vi förtjäna allihopa! ;) Haha!
Söndag kväll styrde jag bilen mot Bastorp igen... :)


Nu fick ni en utförlig update om helgen iaf... Hoppas ni är nöjda! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0