Latis...

Nu börjar jag bli lat... Usch va jobbigt o blogga! ;) Haha!

Gårdagen då... UL:et gick bra... De tyckte det såg likadant ut som sist! Skönt! Han fick mkt beröm för de tyckte han va en sån fin kille! :) Hans stora mage, som vi tycker, skulle vi då inte bekymra oss över! Det är inget konstigt att det är det... Och hon tyckte inte ens den va så stor med tanke på vad han har varit med om....
Sen fick jag även helt annan info av läkaren där jämfört med läkaren på NÄL..... Williams levervärden kan visst vara lite förhöjda resten av hans liv... De behöver inte alls stiga successivt för att levern hela tiden tar stryk av det....
Och hon tyckte att hans prognos såg riktigt bra ut.... :) Hon kunde ju givetvis inte garantera något men hon tyckte att han hade mått så bra i kroppen hittills så det borde fortsätta i denna takt i framtiden... :)
Glädjebesked kan man lugnt kalla det... :)
Sen vet jag att jag hela tiden måste ha ordet "levertransplantation" med i tankarna... Men ändå fruktansvärt skönt o höra "vår absolut högsta" läkare säga något sådan! :)
11,8 kg o 84,5 cm är vår kille nu o hon va även mer än nöjd med dessa siffror o hans kurva! :)

Har ridit Edith-Fröken idag... Lika fantastisk som alltid! Hennes psyke impar på mej varje ridtur! :) Sen om hon är fräsch eller inte orkar jag inte tänka så mkt på faktiskt.... Det är veterinärens bekymmer,,, mer tid! Joooomenvisst! Jag ger henne månaden ut med lugn igångsättning... Sen åker jag till ridhuset med massa ögon o synar henne från topp till tå!
....och ringer ATG på nytt!

Mamma har varit här en liten stund idag.... Så tråkigt att hon bor så långt bort!!! :(


Nej... Nu får det vara nog med update för idag! ;)



Längtar tills nästa helg!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0