Måndag....

...och statistiken stiger igen! ;)

En intensiv dag i skolan... Fick fasen skriv-kramp i hela armen! ;) Haha! Kändes bra på provet, dock hade jag ju bara pluggat på 1 av totalt 7 frågor som kom med på provet... Suck! Tur vi hade diskuterat typ allt annat på lektionerna under de senaste veckorna o att jag skummade igenom mina gamla anteckningar lite snabbt igår kväll....

Efter skolan hämtades barnen som vanligt o vi åkte hem o gjorde lasagnette! Gött! :) Sen mys i soffan ett par timmar innan det va dax för lite kvällsmat... Kl. 19 åkte barnen i säng... Wille va väldigt kinkig under kvällen... Han hade inte sovit på dagis idag så det blev ingen sömn för honom under dagen... Hmm....
.....och han är sååå ledsen när han lämnas på dagis! Gör såå ont i mej!!! :( Usch! När jag skulle hämta honom idag såg han mej genom fönstret o sken upp som en sol o blev helt exalterad! Dock trodde han väl jag skulle gå in igenom fönstret eller nått... Hela hans ansiktsuttryck ändrades o han trodde jag försvann.... Och när jag kom in genom dörren hörde jag W hade en hysteriskt gråt-attack o trodde väl jag skulle försvinna för all framtid typ.... Han va verkligen helt förstörd stackarn... Usch! Nöjd att få komma upp i mammas famn kan jag lova...!
Sen när vi hämtade Elliot däremot ville han stanna kvar där... Han ville inte alls med hem frivilligt... Suck! Önskar av hela mitt hjärta att han kan få en plats där inom snar framtid! Hade gjort gott i mamma-hjärtat.... Mina fina, fina killar! <3

Efter barnen lagts har vi varit ute 2 timmar o fixat stallet, kört vatten och älskling körde ut en ny rundbal till hagen... Sen har jag klottrat fin-fint på whiteboarden i stallet... ;) Haha! ;)
Myris fick, som alltid, följa med in i stallet o äta sitt kraftfoder...
Vildhästen kan ju numera gå lös in till stallet och ställa sej inne hos mej i rätt spilta, helt frivilligt! Haha!! ;) Tänk om någon sagt det för typ 3 veckor sedan, då hade jag aldrig trott på det... Haha! ;)


Nej... Nu blir det dusch o sen natten!

Puss på er pinglor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0