Natt igen...?

Ständigt denna klockan som går på tok alldeles för fort på kvällen....

Veckans lektioner är nu slut... Nu gäller eget arbete! Har suttit med en studieenhet i Vård o Omsorgsarbete 2 hela eftermiddagen nu så den är klar! Gött! Ska skicka in den imorgon tänkte jag... Sen har jag en uppgift i Psykiatrin som inte är helt klar heller som också ska skickas in...
Fick svar från CSN idag också, beviljas!!!! Gött!!!

Imorgon är det en hel del häst som står på schemat... Ska rida med Josefin a'la deluxe... Både här hemma o i Håbol.. :) Kul o peppa varandra lite för omväxlingsskull....! :)

William har då varit feberfri både igår em och idag.... Han hade bara 38 igår när dagis ringde o nu har han 37,8... Ska ta tempen imorgon innan vi åker givetvis så får vi se vad den visar...
Han ligger precis på gränsen, men han är helt som vanlig och är på topp! :)

Läkarna från Gbg ringde idag också... Drottning Silvias Barn & Ungdomssjukhus, avd. 334 på fredag troligen...
UL kl. 10.30, fastande i 4 h innan UL:et, sen blodprover i skarven tills läkarbesök kl. 14!
Family-Trip!!! :) Händer ju inte allt för ofta! ;)


Nej... Nu e d dax för dejten med Mr. Blund!

Ps. Jag o Sandra kom fram till att jag gör ett litet försök att sälja Diablo när våren kommit... Lugnt o sansat... Om han inte blir såld under sommaren så skiter jag i det o behåller honom tills han blir dyr och duktig! ;) Min lille gangster! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0