Över 12...

Men bara lite... ;)
Har varit duktig o pluggat så det är därför min tidsplan sprack! ;) Har skickat in veckans båda inlämningar nu! :)

Nu tänkte jag springa ut i stallet o fixa o allt där... Om jag hinner hade jag även tänkt o skritta Edith en tur! :)
Igår va jag o Josefin ute o skrittade ju... :) Josefin tog Edith och jag red Vilma för första gången... Hon har nog inte blivit riden på säkert 2-3 år eller nått sånt! ;) ....red barbacka och med ett snällt gummibett...!
Hon va så himla positiv! Gick på som en ångvält och med öron spetsade rakt fram hela ridturen! Man märkte på hela henne att hon tyckte det va underbart!!! :) Superpigg dessutom så hon började småtrava några gånger! :) Sicken fin tjej jag har!!! :)

Nu på förmiddagen har jag även varit på Mikaels jobb o kopierat en massa papper från veterinärer o skit... Håller på med skadeanmälan på Edith så jag kan få lite ersättning... ;) Har ju räkningar från både distrikten o ATG...

Förövrigt så är det ju Alla hjärtans dag i dag, sicken skit! ;) Haha! ;)
Jag o älskling ska då ägna eftermiddagen till o pressa hö... Pappa/morfar och Kerstin(?) kommer hit o passar barnen så länge!

Ha en kanonbra dag! Det ska då jag försöka med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0