På vägen....

På väg hem från Åmål o badet!
Va hos Ida, Henrik o Ellen o drack kaffe efteråt... :)
Barnen va jätteduktiga på badet o tyckte det va lika roligt som alltid! :)

Innan vi åkte hemifrån va jag ute o skrittade Edith en liten sväng...
Får väl fortsätta med det nästa vecka också tänkte jag... O trava små-små korta stunder!
Men nu får hon stå månd o tisdag när jag går i skolan, kanske någon promenad bara om jag hinner innan det blir mörkt!
Jag vet seriöst inte hur mkt tid jag ska ge henne för att bli fräsch....? Om hon är ofräsch om en vecka kanske jag ska ringa upp till ATG i Karlstad o rådgöra lite med dom....
Jag är jävligt trött på detta nu... Vill bara komma igång med henne o börja hoppa! Vi ska ju göra premiär på tävlingsbanorna i sommar!!!!

Åh, som jag längtar tills näst-nästa helg! Då blir det Borås för hela slaten! Gina Tricot Grand Prix.....och superfina ekipage, tillsammans med underbara vänner!

Nej, nu får jag titta på vägen så jag inte spyr! ;) Haha! (Älskling kör om ni inte fattar det....)


Kommentarer
Postat av: Ida

TACK för den mycket goda kakan!!!
See you soon!

2013-02-10 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0