Tom rubrik!

Jag orkar helt seriöst inte blogga!

Mikael åkte iväg på nån jakt-grej igår så jag e nu ensam med båda barnen, skola & dagis... 5 hästar som inte har rundbal ute för traktorn fick punka, så jag måste fylla en jävla massa ikea-påsar med löshö o ge ute 3 ggr om dagen, vatten som ska fyllas ute 3 ggr om dagen, stall som ska fixas, inga barn ute utan att jag har stenhård koll för en traktor står ute på 3 hjul, 4.....ja ni läste rätt... 4 hundar som ska tas om hand! Mikael köpte en till hund i söndags! O denna "underbara" varelse får jag inte tag på i hundgården så det tog 15 min o få tag på honom igår o idag 30 min....
....och så får vi inte glömma de 4 getterna...varav 1 va på rymmen igår....samtidigt som strömmen gick i källaren....

Jag är matt! Det här vill jag inte återuppleva! Imorgon kommer han hem tack o lov! Jag är bara jävligt irriterad på allt nu o blogga står inte högt på prio-listan!
Så så är det och så blir det! Återkommer när jag får tid att sitta ner....

Nu har jag klagar klart! Tack för mej!


Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Usch är imponerad över att du orkar med! Åk ifrån han i 5 dagar så kan ni nog kompromissa om hur länge han ska vara borta sen ;) kram

2013-02-27 @ 22:29:28
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0