Välkommen kväll o natt!

Trött som en hamster... Ska försöka orka mej in i duschen o sen sova...
Jobbigt o gå upp 6 för en gångs skull... ;) Haha! Men slapp mockning o fixa stallet på em... Lätt värt det... Ska bara orka komma upp den tiden också!
Är nog, som min kära sambo säger, världens morgontröttaste Zombie!

Många funderingar såhär på kvällskvisten... En ännu bättre grej kom jag på nu.... :)
Går i sälja-häst-tankar... Och funderar på Diablo... Sen kom jag på nu att jag kan ju sälja Vilmas bebis... Då har jag ju 6 månader på mej innan h*n ska avvänjas o kan flytta... Men det är fasen inte bara-bara o sälja... Verkar som att marknaden änna står still!
Edith ska ju säljas någon gång också, kanske.... Åh, mitt hjärta!!! <3 Men vi ska hinna med massor först... :) Kanske därför hon inte vill vara fräsch! ;) Haha!


Och Wille har feber! Härligt! Here We Go Again!


Nej, nu sover min hand! Fruktansvärt otrevligt! Vi hörs! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0