Alive!

Men helt sleeeeten!
Efter 50 mil i bilen med transporten bakom så e man värd o gosa ner sej i soffan...
Lill-tösen e då på plats... :) Tog max 10 min o lasta henne, när linorna kom bakom så bara hoppa hon in, bokstavligen! Haha!
Hon stod som ett ljus på transporten, 10 min innan bilen börja rulla.... Och hela vägen hem 3,5 timme... Fick öppna o se så hon levde efter halva resan typ... Möttes bara av en nyfiken blick.... :)
Väl hemma fick jag verkligen "putta" av henne.. Haha! Ett steg i taget och massa beröm så va det snabbt avklart...
.....Konstig o backa av en trailer när hon brukar kunna gå av en lastbil i vanliga fall... ;)

I stallet stod hon med stora ögon o undra mest vart hon hamnat o va det va för surkärringar ( E & V ) hon fått till sällskap! ;) Haha!
Ändrade lite i planen så hon får stå inne i natt så får hon gå ut till de andra i lösdriften imorgon när det har ljusnat... :)
Någon som har förslag på smeknamn till Marilyn? :) Millie? Marry? Marlie? Nått annat?




Snart blir det valptvätt x 7! Som jag längtar... ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mary, Ari, My, Marie (haha) kanske inte passar på en häst? Millan, Moa, Lyn, Yl ;), Ila, Myran, Mysan, ML kanske!

Haha ja jag har en tråkig föreläsning ;)

2013-01-07 @ 13:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0