Before Midnight...

Ligger äntligen i min efterlängtade säng! Längtat hit sen i morse! ;) Haha! Usch, vad jobbigt det är o komma upp på morgnarna... Särskilt när jag ställer klockan tidigt för att jag vill gå upp tidigare än jag egentligen måste... Och så ångrar jag mej givetvis när klockan väl ringer! ;) Haha! Lyckat!

Mikael är nere i källaren o "jobbar"... Han har ju inte mkt annat o göra så han tog gladeligen på sig arbetet att såga älgkäkar så fort en älg blivit fälld för åldersbestämning... Bra tänkt där!!! Suck... Sen är han inte speciellt bra på o göra saker i tid så det blir i sista sekund och alla käkar, på samma gång! Blir jag förvånad!? Eh, nej! Samma visa varje gång... Men han får skylla sig själv! Jag har sagt till honom.....x antal ggr!

Edith har då varit lycklig för att vara ute i hagen igen... Ringde Isak i morse nämligen o fick "klartecken"... Känns alltid bäst o rådfråga med dom först i o med att inget hade blivit sagt... Ska fortsätta linda hennes bakben under nätterna och Hippotrim o Fenylbutazon i ytterligare 2 dagar till så hoppas vi på att hon snart är fit-for-fight igen! Förövrigt hatar hon mig nu! Haha! Hon vägrade komma när de skulle in, så fort Vilma började gå mot mej i öppningen blev Edith sur o slängde med huvudet åt henne o hon stannade snällt.... Satt fasen utanför hagen i närmare 30 min säkert, men en hink med kraftfoder, innan Edith kom! Sikken Bitch! Haha!! ;) Sen va det dax för "anledningen till hatet"; Penicillinet! ;) Haha! Hon blir vriiiin-sur på mej när jag ska ge henne det! ;) Haha! Underbara hästar! ;)



Imorgon ska jag försöka komma ihåg att lägga in några bilder på gangstrarna från i onsdags...

Nej, nu däckar jag! Najty-Najt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0