Där fick du!

Småkollar lite på 7:an... Fars - Där fick du! Den absolut bästa genom tiderna om du frågar mej... ;) Kan vara för att det va den första riktiga Stefan o Krister film jag såg... Typ as-liten, hemma hos mormor o morfar under min uppväxt, om och om igen på deras inspelade VHS-band! ;) Haha! Så jäkla kul! :)

Väntar på att barnen ska somna... Sen får jag väl gå ut o fixa stallet o så... Inte hunnit med det idag... Älskling har varit i väg o fixat halm idag också.... :) Så snart e lösdriften "fit for fight" igen så Stina, TeQ o nya krabaten kan gå där.. :)
Alla hästarna e ju inne på nätterna nu för vi inte fått ordning på lösdriften..... Men snart så... :)

Nya pållen hämtar vi hem på lördag! :) Spännande! ;)


Sen, pga att inga arbeten finns i denna skitdel av landet, så börjar jag plugga på måndag också... Ska bli skönt för hjärnan o göra lite nytta... ;)
W skolas in på dagis på måndag också... Separationsångest o panik i hjärtat? Yepp!


Sen ringde en från Tibro på valparna förut också, så han halv-tinga en tills imorgon...
Sen "råkade" Bella's, den svarta tiken, underbara ägare köpa en till valp... :) Haha! Så nu finns det troligen bara 1 bebis kvar att tinga... :)
....och imorgon åker vi till veterinären... Men det sa jag va?!


Nej, nu får jag ta ta i mitt liv... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0