Första Januari 2013

Nytt år, nya mål, nya förutsättningar...

Året börjar sisådär! Va till ridhuset med Edith förut o red med Elin o Winnie... Edith är fortfarande ofräsch, jävla soppa!
Vi va ju där för typ 1 vecka sedan o då va hon heller inte helt hundra... Tyckte nästan hon va värre idag... :(
Vet inte vad som är problemet..... Suck! Funderar på o ge henne 1-2 månaders ren vintervila i se om det ger sej... Problemet är att jag har anmält oss till inhoppning för Sten Lindgren i Mellerud 5 tillfällen nu under januari -mars typ... Så måste få tag i en ersättare också...

Med valparna går det kalas! De är heeeelt galna! ;) Haha! 5 st va tingade, men en ringde o lämna återbud av tingning idag, så nu va det helt plötsligt 3 kvar istället för 2... På söndag är de redan 8 veckor o redo för att flytta till sina nya hem! Jösses va tiden gått fort!
På fredag ska vi till veterinären i Högsäter o vaccinera, chippa o besiktiga....

Barnen växer o utvecklas också massor! William pratar som bara den, även fast ingen förstår... Haha! Elliot är väl på toppen av sin trotts tror jag! Haha... Eller ja, det är lite olika för varje dag! Vissa dagar är han fruktansvärt trottsig, vissa dagar lite snällare... :)

Elliot har ju även hunnit fylla 3 år sen jag blogga ordentligt sist....Och Mikael har fyllt 28 år! Och mamma 50! Jösses! 3:e januari fyller Iselin och 4:e januari fyller mormor.... Många födelsedagar!


Nej... Nu får jag skutta i mina skor o bege mej ut o ta in hästarna...
Hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0