Kaffe....

Sitter vid köksbordet o dricker kaffe... Vi har precis ätit lite frukost o kaoset är i full gång runt mej...
Rullar mot dagis om ca 40 min... Är redan trött på att åka tvärs över Ed o stressa för att barnen ska komma i tid till sitt dagis... Suck! Fattar inte hur dom tänker...?
Tänkte dra på oss kläder o gå ut i snön innan vi åker... Måste bära lite vatten till hästarna, ta av bandagen på Edith som Mikael antagligen glömde bort, samt ge Edith sin Fenylbutazon som jag började ge utlöst i vatten i en spruta igår... Mkt bättre!!!!

Gårdagen gick bra... Ska skickas en remiss till Ultraljud på NÄL så även dom har lite bilder på lever, mjälte osv.. I dagsläget har de bara utlåtande från UL i Gbg, inga bilder...
Blodprovet togs som alltid... Och som vanligt tänker inte jag ringa för att få reda på provsvaren... Vill helt seriöst inte veta... Jag vill inte höra att de fortfarande är förhöjda... Antar att de ringer om något avviker från W's "normala"....

På schemat idag står plugga massor, kanske börja städa bort julen som jag inte har orkat/hunnit med ännu.... ;)


Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0