Nä män häääj!!!

Jag o älskling har varit ute o inrett lösdriften med ny o fräsch halm nu ikväll... Ser så mysigt ut tycker jag! :)
Även fixat hagen nu så Vilma o Edith får gå ihop i egen hage eftersom att de ändå går in på nätterna...
....så får Lill-tös en mjukstart med världens snällaste Stina o TeQ bara... :) Det blir bra det! :)

Min älskade mormor fyller år idag! Önskar så att jag hade haft tiden att hälsat på henne! Men vi får helt enkelt ta det någon annan dag istället! :)
Har väl pratat med henne 3 ggr idag så det stillar mitt dåliga samvete lite iaf! ;)

Funderar på o ringa ATG på måndag o åka upp o röntga Edith... (Eller rättare sagt, jag ringde dom idag... men inget svar, ringde tyvärr efter telefontiden..) Är så jäkla nervös att det ska vara något.... Usch! Allt äre nått som spökar...

Apropå spöken..... Vi hälsade ju på Lill-skruttis Diablo, alias Spöket idag när vi ändå va i Högsäter! Gosekillen! :) Mätte även honom lite på en höft, 135+ cm cirkus! Hoppas han blir stoooor! :) Svarte springaren! ;)


Nej, nu fortsätter Mission Impossible på 4:an...

Stay tuuuuned! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0