Nyduschade barn!

Sitter i soffan o väntar på att barnen ska somna till ordentligt... Båda nyduschade o goa! Båda älskar verkligen att duscha, och dessutom funkar det då bra... Båda två samtidigt o sen tar jag upp W först o nattar honom medans E står kvar i duschen... Sen e det hans tur att torkas... O sen skickas även han upp i säng... För det mesta väääääldigt underbara barn o lägga... Ny har det varit en period E kommer ner, ibland fullt påklädd, o skyller på allt mellan ont i halsen, ont i magen, kan inte sova, vill inte sova, titta på tv, kissa.... Ja, you name it! ;) Haha!

Brukar för det mesta kunna räkna med att de somnat efter 30 min om det varit relativt lugnt o tyst där uppe... :)


Idag hos Diablo gick det kanon, han o de andra smågrabbarna skötte sej kanon! :) Josefin va gullig o gjorde mej o Catharina (annan hingstägare) sällskap o va oss behjälpliga... :) Sen åkte vi hem o åt lunch o sen pilla lite med pållarna... :) På fredag ska Myran verkas.... Kan bli spännande! ;) Haha!
Hon e då väldigt snäll o lyfta framhovarna på, så borde inte vara några större problem tycker jag! :)
.....och efter det pluggade jag av lite i Psykiatrin... :)

Ska försöka orka slänga upp lite bilder på killarna från idag när jag får tid...


Imorgon ska jag följa med på inskolningen av W på dagis... Ska bli spännande! På fredag är väl planen att han ska lämnas själv för första gången....

Nej, nu borde väl barnen somnat... Får gå ut till min älskade man som sliter ute i ladugården med hö-pressning alldeles själv.... Stackarn!


Hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0