Söndag natt...

Imorgon blir det till o ringa massa veterinärer så får vi se om jag blir något klokare över Edith's situation... Suck!


Btw, hade inne Myran i stallet förut idag o grejade massor med henne... Lurade in henne i lösdriften o kunde fånga henne ganska smidigt där... :) Duktig liten flicka, 147-148 cm säger tummstocken... Jag är orolig! :/

Och lilla Tila blev tömkörd för första gången! Inga som helst problem! Så jäkla klockren häst! Dessutom va det första gången hon hade på sig,,, lokselen?! eller va det nu heter... Är värdelös på allt inom "körning"... ;) Haha! Det va min duktiga älskling som gick bakom henne o jag gick bredvid med en liten hjälpande hand när det behövdes, o lite coach:ande såklart! ;) haha!


Nej, nu äre natten...


Kommentarer
Postat av: Maria- tvåbarnsmamma

Får hoppas hon växer på sig :)

2013-01-21 @ 06:55:16
URL: http://mariatellebo.blogg.se
Postat av: Nettan

Hur hög är hon beräknad o bli? Är hon f 2011?:)

Kram Nettan

2013-01-21 @ 10:37:48
URL: http://sweetbumbii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0