Svanskotan...

Igår kväll, när jag hade hade sista gäng valpar uppe så va de, som vanligt, överallt o ingenstans...! ;) Sen skulle jag sätta mej ner i soffan när de va precis nedanför o lekte... Allt gick så fort så det kändes som att jag skulle trampa på dom....
Detta resulterade i att jag fick "slänga mej" ner i soffan och den platsen jag hamnade på var mitt emellan 2 platser....
Mysigt? Nej!!!! Så min svanskota fick ett rejält slag av "stommen" i soffan! Kändes fasen som att hela ryggraden flyttade sej uppåt!
Har så grymt ont idag när jag rör mej! Särskilt när jag reser mej upp eller ska sätta mej ner...

Hallelujha!


Kommentarer
Postat av: Maria - tvåbarnsmamma

Åh jag slog i svanskotan ordentligt i somras och den känner jag av fortfarnade, tog otroligt lång tid för den att återhämta sig, måste fått en spricka i den eller nått sånt!! Kanske du med fick nu efter smällen :(

2013-01-02 @ 20:44:02
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0