Ut i kylan....

Ska strax gå ut o ta in hästarna... Fortsätta vinna Myris hjärta står också på schemat... ;) Och bära lite vatten för ovanlighetens skull...

Va ute på en efterlängtad ridtur med Edith förut! Som jag har längtat! <3
Underbara hästen va rätt så rejält laddad kan jag säga... ;) Haha! Travade även 50 m med henne o hon kändes fräschare än någonsin... :) Gött!
Imorgon ska vi till ridhuset o syna henne från topp till tå...! Om hon ser fräsch ut så avbokar jag tiden på ATG på onsdag och börjar rida igång henne ordentligt igen så vi kan komma ut på hoppbanorna nån gång! ;) Haha!

På söndag börjar badet i Åmål igen... Ska bli kul! :)


Nej, nu e jag o min igentäppta näsa redo kanske....... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0