Väntar...

Inväntar att barnen, eller rättare sagt Elliot, ska somna... En nyduschad William tvärslockna medans jag duschade Elliot... Sliten kille idag, han hade 39,3 i temp nu när jag la honom, han fick lite Ipren... Mikael är på jaktmöte så ska ta in o greja med Myran själv idag tänkte jag... ;) Får se hur det hela slutar! ;) Haha!
Men först bära detta förbannade vattnet! Suck!

Idag passade jag på att fixa hela stallet o mocka lösdriften när W låg o sov... Dagen blev ju inte riktigt som planerad när Wille helt plötsligt fick feber! Tur som va så hade jag självstudier på skolan då läraren skulle iväg efter bara 2 timmars lektion...

Jo, jag läste detta Maria... ;) Haha! Men jag får väl fortsätta leva på hoppet! ;) Hon kanske bara växer sent i livet... ;)

Ylwa... Det kan jag göra vettu! :) ....om vi kommer iväg vill säga! :) Ganska bra om du påminner mej bara... Minnet e jäkligt bra, men fruktansvärt kort! ;) Haha!


Nej, bara till o hoppa i thermobyxorna o ut o jobba... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0