Lycklig hästägare!

Jaaa... För en gångs skull kan jag få vara det! :) Händer inte allt för ofta känns det som....
Vilma är konstaterad dräktig på 17 dygn med Click and Cash! :) Så himla glad o lättad nu... Det här behövde jag! :)

Mamma har varit här o hjälpt till på gården sedan i onsdags... Med lite avbrott här o där... Jag har jobbat hela helgen o min första lediga dag idag....
Igår åkte iväg o badade Bonzo i grann... Han va skogstokig o verkligen älskade det! Aldrig sett honom så glad i vattnet tidigare! :) barnen va också med o "badade".... I lördags på min delade tur åkte mamma, barnen, Iselin, Mikaela o Levi till Vita Sandar... Heeeelt underbar break mellan jobbpassen! :)

Håller nu på o fylla vatten o ska mata djur m.m.... Mikael slår hö! Han har man knappt sett sedan i fredags! ;) haha!
Jag o mamma har varit duktiga o grejat på gården! Önskar dygnet hade fler timmar! Men vi har väl fått gjort 10% av alla måsten! ;) Inte illa pinkat det heller! ;)


Nej! Nu är kannorna fulla... :)

Puss-Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0