Sliten!

Parkerat arslet i soffan! Slutade 21.45 idag med drog till Sannerud o hälsa på små-tjejerna och tjata lite skit... :) Myris har fått en riktigt rund o goo mage! Skööönt! :) Finaste tjejen, jösses va vacker hon är tösen! :) <3

Va i lekparken med barnen en sväng runt lunchtid men vi frös o höll på o blåsa bort så vi åkte hem efter ca 45 min.... Satan vad det har blåst idag! Usch!

Älskling har varit bäst o gjort massa vettigt idag.... Jag började städa förut o hann typ dammsuga 1,5 rum innan jag va tvungen o dra till jobbet, samtidigt som jag lagade middag...... Så han gjorde klart o sen har han fixat hästarna åt mej... :)
Veden har de gjort klart också! Och sandlådan som Gustaf har byggt till barnen är nu fylld och redo att användas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0