Sunny....

Sitter ute i solstolen och barnen leker i sandlådan, och är sams! ;) Haha! Helt otroligt! ;)
De båda har varit på dagis idag, för första gången på näsan 2 veckor... Förra veckan jobbade ju jag bara kväll + helg... Jobbar kväll imorgon också, men på fredag så då blir det dagis igen, jag jobbar 7-16...

Helgen är jag ledig, min enda lediga helg denna sommaren... Usch, skamligt! ;) Men då blir jag säkert inringd till Arresten nu när det är Bluesen o allt! ;) Härligt med jobb! ;)

Känner mej rätt uttråkad och rastlös... För sent för o hitta på något o för tidigt för att ta kväll! ;) Haha! Sov så jäkla dåligt i natt så känner mej som ett ras!!!

Med hö-körningen går det bra... Jag har väl inte gjort så mkt mer än o haft barnen o jobbat... Mikael o Gustaf har arbetat... :) 40 rundbalar har de fått ihop och massa löshö... 3 åkrar är kvar att köra in... Sen har vi även Grannens att ta av om vi vill... :)


Nej.... Vi hörs av! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0