Euphoria BÄST Playa

Sicken fruktansvärt underbar häst jag hade idag! Har aldrig någonsin fått "den känslan" på henne tidigare... Hela passet igenom dessutom, typ... Mjuk o fin i munnen, hade knappt något o händerna alls... Samarbetsvillig och uppmärksam på mina hjälper... Avslutade med lite tempoväxlingar, vilket inte vi har gjort på väääldigt länge.. Och även där va hon med på noterna nästan med en gång... Hon va så fruktansvärt underbar så jag va tvungen o galoppera! ;) haha! Ville liksom inte förstöra vårt fina travarbete så fattade galopp istället, ställde mej upp o lät henne länga ut halsen o steget lite friare...

Jag är KÄR!


Fy fan va jag längtar tills vi är redo för större uppgifter! :) Ska bli ruskigt kul, och hoppa in henne vill jag inte ens tänka på för då får jag abstinens med en gång! ;) Haha! Tävlingarna längtar jag också efter... Har även tänkt o starta någon dressyr mest för o se hur de tänker med ett fbl-sto som har en sån kass trav... ;) Haha! Men jag behöver ju inte vara rädd för att skumpa ur sadeln direkt... ;) Haha! Det problemet har har jag ju haft med tidigare hästar...
Terrängträning är också något vi har planerat in sommaren 2014! ;)

Nej.... Nu blir det natten! :D Miss My Man! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0