Jaooohopp!

Barnen nattade... Väntar på att de ska somna... Har varit i lekparken med Anna, Emil o Olle efter dagis idag... Myyys! <3 Någon slags hatkärlek mellan killarna! ;) Haha!

Red Edith medans barnen va på dagis... Tokfin va hon verkligen!!! :) Har börjat lite smått med "sluta" för några dagar sedan o idag fattade vinkeln med en gång... Duktiga fröken! :) Imorgon "får jag" börja arbeta henne i traven... Ska bli så kul o "känna på henne" lite mer... :) Men hon har ju jordens sämsta trav, haha! ;)
Åkte till Karlsson förut o handlade ett flugtäcke till Vilma... Givetvis va det för litet så jag måste byta... Suck! :P Viper höll på o dö av skräck när jag testade det på henne... Han började springa runt som en tok o gnägga efter mamma... ;) Haha! Söt-Nöt!
.....Sen köpte jag även grimskaft för totalt 300:- haha! Har väl aldrig någonsin hänt tidigare... ;) Men just nu har vi jäkligt dåligt med grimskaft... Edith drog sönder det i hennes spilta förut... Myris uppbindning börjar också bli kass... Så tänkte byta ut alla i spiltorna... Totalt 3 st... O sen köpte jag ett vanligt o ett kedjegrimskaft! :)

Igår kväll, typ 22, va jag o Josefin ute på tur... På "bara" andra försöket kom hon upp på svarta Madame! Jävla hästkräk till o va pissmärr! Haha! Usch på henne! ;) När vi väl red iväg va det inga problem... Bara Edith som va lite konfunderad över att få ha med sej någon annan häst bakom... Har ju inte hänt allt för ofta! ;) Imorgon blir det väl en tur tillsammans igen... :)


....Helgen då...
Det gick kalasbra! Lite segt bara... Va ju liksom dötid innan polisen kom in med någon... Men det kändes bra... Peppad inför framtiden som är väldigt oviss inom detta... Haha! Har ju ingen aning om vad som kommer ske nu... Men det ger sej nog... ;) Har rätt fullt upp ändå.. :)
Jobbade igår, och jobbar imorgon... Börjar sommarjobbet måndag nästnästa vecka, 1,5 vecka kvar drygt... Då blir det verkligen fullt upp! :)



Nej.... Snart ska jag gå ut o fylla vatten till Mandy o Stina.. Och ge Myran o Vilma kraftfoder... :)
Ska ta med mej kameran o se om jag kan knäppa några roliga bilder.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0