Kaos!

Japp... Idag har jag, Josefin o hennes svärfar Sven flyttat Myran o Tequila till Sannerud! :) Kommer nog bli hur perfekt som helst... Som alltid va det en hel del spring... Men NVS-tanterna orkade inte hänga på dom...! ;) Haha!

Innan vi åkte iväg med dom så släppte vi ihop Edith, Vilma o Viper! Jösses säger jag bara! Fick ruskigt ont i magen i någon minut... Edith blev helt sjövild o ville "sno" Viper ifrån henne... Efter några repor fram o tillbaka i full galopp, vändningar o sparkar så lyckades hon få honom på fel sida av Vilma, alltså en på varje sida... Det blev KAOS kan jag lova! Vilma såg ut som att hon ville döda Edith, helt seriöst! Och Edith försökte för sitt liv skydda Viper! Efter några till repor så kom han äntligen med "rätt" mamma igen och efter ytterligare sparkar o pip så uppstod ett mycket spänt lugn mellan dom... De riktigt psykar varandra totalt! Edith vägrar lämna deras sida och Vilma vågar inte riktigt slappna av än....
10-15 min efter ihopsläppet va det lugnt alltså... Annars skulle jag aldrig i hela mitt liv accepterat detta!
Får ge det någon dag till o ordna till sej... Både Edith o Vilma är ledarston tillsammans egentligen så klart att det blev lite kaos!
Ingen ville komma o få kraftfoder förut heller så jag hällde ut två hinkar... Nån timme senare såg jag att de gått dit o stod lugnt o åt... Skönt!

Hoppas Edith lugnar sej med hennes "mammaroll"... Jäkla åbäke! :P

Usch... Men det har som sagt gått bra... Inga missöden... Men fruktansvärt nervöst!


Nej... Nu ska jag hoppa i duschen... Hörs imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0