Tisdag!

Varit ute o ridit Edith nu på kvällen... Och som vanligt va hon superfin o samarbetsvillig! :)
Dock stack hon med mej för första gången! ;) Haha! Han bara tänka, "sicken tur jag hann o få tillbaka balansen så fort... Nu blir det till o hålla i sej!" Haha! Men det gick väldigt fort över! ;) haha! Det kom nämligen en stor Dalmatin rusande emot oss o skällde som en galning, från en tomt, med ganska kraftig häck längst vägen... Så han kom liksom från "ingenstans"... Dessutom har vi aldrig ens sett någon hund där tidigare...
Så hon blev livrädd, för denna enorma, PRICKIGA, hund och kastade sig ut på åkern bredvid, vände o stack hemåt! ;)
Jag återfick balansen nästan direkt hon vänt och hon "blev kontaktbar" ganska fort igen så vi kunde få stopp... ;) Ägaren kom och tog bort hunden och vi red förbi... :) Inga konstigheter! :)

Nu på kvällen gjorde jag, och Wille Cheesecake medans Elliot o pappsen klippte gräset... Supergott blev det! Första gången jag gjorde det... :) Den hade stelnat såpass att jag o Mikael kunde smaka nu, för en liten stund sen... Så jäkla gott!!!! Mums!!!! :)

Har jag sagt att Elliot, och Wille, har fått en fyrhjuling av pappsen...? :) Jätteliten, jättesöt! :) De va ute o åkte i söndags när jag jobbade o Elliot hade tydligen varit jätteduktig! :)
.....På fredag blir vi med 2 killingar också! Huuuur jävla underbart söta som helst!!!! Varför ska de bli stora för??? :D Haha! De ska bli mina gosegrisar!!! :)


Nej... Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0