Effektiv dag!

Hunnit mer o va i skolan, gjort muntligt prov...
Hem, mocka, rida Edith, Laga middag o äta, åka på medicinmöte i Bengtsfors för delegation, gjort ytterligare 2 prov.... Hämtat ett bett jag köpt i Långed till Myris, hem... 

Tog sedan in Myris och gav kraftfoder o förberedde henne till ridhäst... ;) Haha! På med sadel med rätt sadelgjord så jag kunde dra åt "naturligt" mycket, träns med remontgrimma (aldrig använt det tidigare) och senskydd.. Sen gick vi en liten promenad på ca 15 min.... Hon skötte sej exemplariskt! Hur pigg som helst, och hade enormt övertramp... :) Efter halva turen drog jag ner båda stigbyglarna... Avslutade med att trava med henne... Vilket steg hon har damen!!! :) <3
 
Turen med Edith vid lunchtid gick också bra... Lika fin o sammarbetsvillig som vanligt.... Längtar till nästa ridpass, på fredag! Då får vi nämligen börja trava!!!! :D Ska plugga hela dagen sedan jobb kl. 15, både imorgon o på torsdag så Edith får vila från skritt-turer då... :)
 
 
Nej... Vi hörs imorgon!
 
 
HOPPAS NI GILLAR BILDERNA I FÖRRA INLÄGGET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0