Grönbete!

Inte hunnit med bloggen... Har jobbar onsdag, torsdag, fredag, lördag o även imorgon... Idag va vi o firade min bror Kent o hans fru Linda! ;) De gifte sej i Vegas för en månad sen så det va överraskningsfest för dom! Lika trevligt som vanligt, barnen har jättekul tillsammans med alla kusiner! :)

Släppte hästarna på grönbetet idag! Det va verkligen på tiden...!!! Har inte velat släppa för tidigt heller, ville ju att det skulle hinna växa lite... ;)

Igår fick Vilma o Viper gå ut i hagen igen för första gången på 3 dagar.... Väääldigt uppskattat av de båda vill jag lova! :) Lyckades knäppa några fina kort också! :) Ska ut med kameran imorgon på grönbetet tänkte jag... Va för mörkt för min kamera att ta bra bilder när jag hade släppt över dom...

Nej! Nu ska jag dra mej mot min efterlängtade koma-ställning i sängen! Trött som en get o ögonen går i kors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0