Jobb!

Slutade 21... Börjar 9 imorgon...

Har pluggat flitigt idag innan jag började jobbet 15... Och har även skrivit lite nu... 
Har ta mej fasen världens bästa sambo... :) Han stod i disken när jag kom hem, tagit "hand" om Viper när veterinären va här vid 17.30 tiden och gav mer dropp, gett mediciner, mockat, hämtat höbalar hos grannen, tagit in & ut Edith o Myran o gett kraftfoder, tagit hand om barn (Tobbe hjälpte till när veterinären va här) och varit på NÄL med Wille idag kl. 13! Sen hann allihopa laga och äta middag också... Imponerad! :D Haha!
 
Jag fick ta med mej en shake o dra till jobbet jag, ingen husmanskost här inte! ;) Haha!
Imorgon fm kommer veterinären för ovanlighetens skull, ska sätta en ny kanyl i halsen på Viper för den gamla hade lossnat nu på kvällen... Blir ett dyyyrt kalas det här! Suck! Och Mikael får i vanlig ordning åka hem från jobbet och möta upp veterinären.. Det är tur jag har lite häst-karl i mannen! ;) <3 ....Annars hade detta aldrig funkat!
 
Nej... Nu blir det natten... Ska snart upp igen! 
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0