Perfect Day!

Varit en riktigt bra dag!
Utbildning i Åmål mellan 8-16... Så fruktansvärt intressant! Riktigt, riktigt spännande! Ser verkligen fram emot morgondagen! :)

Samtidigt va världens bästa älskling och världens bästa Helena iväg till ATG med Edith för återbesök! Hon är numera friskförklarad!!! :) Weeeiii! :D Bara till o sätta i gång henne...försiktigt...
Är så jäkla glad o stolt över Mikael... Jag menar....Hur många killar hade åkt upp till hästkliniken med sin tjejs häst? Haha! ....eller kanske ska ställa frågan tvärtom... Hur många hästtjejer hade låtit sin pojkvän åkt till hästkliniken med sin häst...? Haha! :D Men jag vet att han är duktig när det gäller hästar o hantering, allt! Dessutom hade han med sig Helena, bästa människa, som hjälp! :) Är så tacksam att jag har sånna fantastiska människor runt mej! <3

När jag kom hem från Åmål hade Mikael redan åkt tillbaka till jobbet o jag hämtade barnen...
Fixade lite käk o myste, och bråkade... ;) Sen va det natten för dom...

Jag traskade ut i stallet, tog in mina 3 pållar o gav kraftfoder, skurade Vilmas box med grönsåpa inför fölet... Klippte hovskägg, ryckte både Edith o Vilmas man och borstade lite på alla 3... Sen kom Mikael hem o klockan var efter 22... Tog ut hästar o fyllde en jäkla massa vatten... O nu ligger jag plattfall i sängen!

Morgondagen tror jag kommer bli typ densamma! Halleluja! ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0