Pluggar...

...till provet i Specialpedagogiken imorgon! Jääj, vad jag känner mej pepp! Not! Usch!

På tisdag är det muntligt prov i hälsopedagogik...
På kvällen är det delegationsmöte i Bengtsfors...
Jobb onsd o torsd... Sen är det praktik i arresten fredag o lördag natt...

På torsdag får jag börja trava Edith!!! :) Guuuud som jag längtar!!! :)
Skrittade ut på henne idag... Lika klok som alltid, odräglig i stallet men så fort jag satt foten i stigbygeln vet hon att hon ska sköta sej! ;)
Viper börjar piggna på ordentligt nu... :) Och börjar dessutom bli riktigt gosig, attackerar oss inte längre! ;) Haha!


Nej! Nu ska jag fortsätta läsa i boken!
Pusshäääääj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0