Plugghäst med fyrkantiga ögon!

Har ägnat mej åt plugg, plugg och åter plugg, hela jävla dagen! Inte ens varit utanför ytterdörren! Fruktansvärt jävla deprimerande!!!! Särskilt med tanke på vilket fruktansvärt underbart väder det varit idag! Men jag har så sjukt mycket att plugga! Jobbar imorgon direkt efter skolan, eller ja... Har tänkt o sluta tidigare imorgon så jag kan jobba istället! ;) Haha! Så då försvinner min pluggtid imorgon... Har fortfarande 1 studieenhet kvar, 2 gjorda.... Men jag orkar seriöst inte mer nu!!!!

Tog en break på 2 timmar förut o badade Roxie o va lite social... Hon flyttade nämligen till sitt nya hem idag! :( Usch, har så ont i mammahjärtat! Men det blir bäst såhär för alla... Framförallt för både Roxie o Bonzo... Förhoppningsvis! Usch...... Saknar henne redan, min lille tös! <3



Nej... Nu blir det dusch o sen koma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0