Stängsling!

Stängslade till 23.30 igår därför det inte hanns med o blogga igår... Så nu är äntligen Vilma o bebis provisoriska hage klar! :) Skönt! De ska ju gå själva i några veckor innan de "flyttar ihop" igen... Så bebis får lite kött på benen! :)
Längtar till tusen nu kan jag lova! :)

Bästa Josefin kom även hit en snabbis igår med Vircon så vi blandade ihop den o gjorde rent Vilmas box... (Vircon= bakteriedödande medel) Och sen halmade jag även upp, så nu är vi minsann redo!!! :D

Mikaela, barn och mormor va även här en liten stud igår... Lika trevligt som alltid! :)

Va ute på skritt-tur med Edith igår igen... Satan va duktig hon är... Hon bara traskar på, lugnt o fint... :)


Idag blir det till o plugga hela dagen! Fy vad tråkigt!!! Usch! Men jag får ha lite avbrott för diverse "måsten" och samla på mej energi! ;)


Nej... Nu aka jag gå upp ur sängen! ;) Haha! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0