Sunny Sunday!

Det blev inte riktigt som jag tänkt, denna helgen! Haha! Men det har gått bra ändå... :)

Jag o Josefin drog till Småland igår istället för idag... Hälsade på nya hästen o träffade både hennes 1-åring och 2-åring... Va fruktansvärt nostalgiskt att vara tillbaka i Vislanda kan jag lova! Usch! Jobbiga, plågsamma minnen av min fina, saknade o älskade fux-kille!

Hälsade även på lilla Bezita o fick äntligen träffa hennes avkomma som nu hunnit bli 3år! Haha! Fin, brun kille efter Lill-Cotte! :) Så kul o träffa henne igen! Fina Bitch! <3 Haha!

Resan gick bra o vi hade en del stopp under resans gång! Hade ruskigt kul o va nog längesen jag skrattade så mkt! Haha! Underbara vän!

I morse ringde en arbetskamrat o fråga om jag ville jobba idag också... Och det är såklart jag vill så ska strax åka, börjar 15...
Står faktiskt på Willys-parkeringen nu! :P Haha! Mikael e inne o handlar o sen drar vi till Osbournes MC o hämtar min bil som jag körde dit i fredags...
50-årsfesten va helt suverän! Goa människor, god dricka o käk o bra musik! :) Full pott! :)


Nej... Vi hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0