Tidsplanen....

SPRACK! Ganska rejält, på en gång! ;) Haha!
Orkade inte gå upp halv 7 så jag somna om till halv 9... Sen har dagen gått i ett...
Diablo har blivit riktigt dret-snygg o liksom "växt i kavajen" lite så att säga.. ;) Kort, fin o glansig päls, naturligt välmusklad, ädel o långbent! Meee like!!! <3

Sen har jag i barnen fortsatt varit ute.... Grejat i stallet o barnen har roat sig... Solat lite, hoppat studsmatta... Tvättat har jag också gjort, två maskiner... Ätit både lunch o middag....
Nu sitter jag i soffan i ridkläder o dricker kaffe... Väntar på att någon (=svärmor eller Mikael) kommer hem så jag kan rida ut nån jävla gång!
Min powernap sen kan jag ju glömma! Blir så matt på't!!!!

Wish me Good Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0