Tröttis!

Ska alldeles strax slänga mej i en snabb-dusch!

Älskling o Micke har varit ute på Bäverjakt, de sköt varsin söt liten varelse! :) Trodde inte de va så söta! Jättemjuka är de också! Usch, stackars bäver!

Har varit ute o grejat med hästarna som vanligt.... Och fyllt en jäkla massa vatten!
Innan det hann jag/tog jag mej tid, att dammsuga huset! Det va välbehövligt och nu känner jag mej duktigt! ;)

Idag har vi ju även varit i Säffle och besiktiga bil o transport! Snaaben gick igenom med blank papper... :D Transporten fick några små anmärkningar så det ska ordnas! Men däremot va den förbannade, jävla, envetna påskjutsbromsen Godkänd!!!! Helt otroligt!! ;) Den har aldrig någonsin varit OK på första besiktningen... Haha!
Efter detta hann vi med en kaffe med Henrik, Ida, Ellen o Stina i Åmål...
Sen åkte vi till Norebyn's och käka lunch med Lisbeth, mormor, pappa och Kerstin! :) Lite lat får man allt vara på förste maj!! ;)

Åh, måste också säga.... Idag fyller en tant 100 år på jobbet! Herregud! Tänk om man fick vara så pigg och "med" som hon är och vara 100 år! Det är respekt det!


Imorgon blir det ATG med Edith...
Förresten så lasttränade jag lite med Myris förut... Hon gick typ direkt på, ingen tvekan... O sen har jag även, för första gången, travat med henne för hand... Hon tyckte det va helt ok!! :) Min fina, duktiga tös! :)


Håll tummen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0