Mitt i veckan!

Varit en seg dag idag... Varit hemma o pluggat... Sen hämtade jag Wille på dagis o vi åkte till BVC o han fick sista Twinrix-sprutan... Sen åkte vi hem till Anna o Emil... Elliot hade åkt med dom hem från dagis så vi åt lite lunch-aktigt, fikade o hade allmänt mysigt... Som vanligt! :)

Sen har jag inte gjort så mkt mer än fixa stallet o tagit in hästar... Har jag sagt att Viper numera är ute om nätterna med de andra.....? Och att Vilma, Myran o Diablo är inne... Han har varit jätteduktig! :) De första dagarna har han fått följa med ner till stallet o vänt där o gått tillbaka... Men de senaste kvällarna har det räckt att Mikael bara hållt honom i hagen när jag gått ner med Vilma.. Duktiga killen! Inga gnäggningar alls vid delningen heller! :)
Hoppas det sista i avvänjningen går lika bra också... Hehe! Tyvärr så tror jag dock inte det... Meeeen, den som lever får se.... ;)


Imorgon blir det plugga sen joooobba kväll på Solbacken för första gången... Det kan bli spännande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0