Virrpanna nr 1

Herregud säger jag bara!
Det va igår kväll jag skulle jobba, och dagpass idag.... Finner inga ord! Mina första, riktiga dagar på jobbet och jag sumpar det totalt! Va helt säker på att det va kväll idag o dag imorgon! Sicken jävla pannkaka! Suck!!!! Men tack o lov fick jag en korttur ikväll iaf... Jobbade 17-20.30... Bättre än inget iaf! Så jävla arg på mej själv, totalt jävla pantad rent ut sagt! Usch!

Så dagen hemma blev längre än jag trodde idag... Pluggade klart i Medicin 2, sen ägnade jag några timmar till o ta bort all stängseltråd på ett av sommarhagarna... Så nu kan älgarna springa bäst fan de vill! ;) De är experter på o förstöra hagarna....

Nu ikväll när Mikael tog in hästarna själv så hade han kunnat ta Vilma utan att Viper följde med efter som en svans.... Haha! Duktig pålle.....! Det tar sej! :) (....duktig man också!)


Sååå.... Imorgon blir det hemma dag med mina killar... Packa inför en spännande helg o kanske får vi tid till att slå ner lite stolp i vinterhagen där det fattas..... Måste få klart den typ förra veckan, innan det fryser för djupt i backen.... :) Halleluja!


Näe.... Nu blir det dusch sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0