Team!

Va till ridhuset o hoppa Lojz förut... :)
Satan va roligt det va! :D Vilket team vi börjar bli.... Givetvis med bästaste coachen Helena vid vår sida! <3 Hoppade studs-serie för första gången... 4 studs, 1 galoppsprång, oxer... Där va hon minsann inte seg o långsam i fötterna... ;) Inför varje gång vi red emot höjde/sänkte/ändrade Helena hela tiden hindrena så det gällde för Lojz o vara uppmärksam o rapp i benen! Klockrena häst! Så himla nöjd med dagens pass! :)
......sen att lastningen hem tog 25 min e en annan historia! ;) Tur hon va så fin att rida.... ;) 
Har fått mej en hoppsadel nu också... Blev till slut HdR Fletcher'n jag totalt kärade ner mej i... Jag älskar den! 

På lördag åker vi o tränar lite banhoppning i Mellerud... :)


Förövrigt jobbade jag natt på Solbacken i natt så sov till typ 13... Imorgon är jag leeedig! Ska hälsa på Josefin o lille Adrian tänkte jag! Har gått på tok alldeles för länge nu... <3



Hittat perfekta lösning till Bastorp! Håll nu tummen att det inte är för bra för o va sant! Utan att allting faktiskt stämmer o att vi för en gångs skull kan hinna med o vara först! *Blå tumme*


Vart lite dåligt med uppdateringar här det sista men ska försöka göra mitt yttersta för att förbättra mej... :)


Har ni några önskemål o läsa om....? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0