Jobb, plugg, stall....

Varje dag går som i repris...
Jobbat kväll hela veckan, förutom idag... Knappt sett mina småkillar... Längtar tills kvällens fredagsmys.... 
Har jag sagt att jag läser en extrakurs...? Engelska 6... Ska vara klart om en vecka... Går sådär måste jag väl erkänna,... Den förbaskade boken jag ska läsa tar ju aldrig slut... ;) Haha! Har en uppsats o skriva om boken och nationella proven sen! Halleluja! 

Tog mej tid att rida min stora oranga jättehäst igår också... Underbart! Kände mig inte så pepp innan men när jag väl stängt igen boken, kravlat mej i varma kläder o fått in Carat i stallet kändes det genast lättare! ;)
Lät V & V vara kvar i hagen för första gången och red förbi dom o det gick kanonbra! Härligt! Ridturen bjöd på mkt energi och galoppfattningarna satt som en smäck! Första gången jag kände att han riktigt "låg på" i galoppen också! Det tar sig sa pyromanen.... ;)
......men problemet med pälsen kvarstår, jag måste klippa honom snarast!


Sitter på jobbet nu, har en liten lugn stund innan dagen drar igång på allvar.... Min första dag själv... Wish me Good Luck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0