Känslan....

....som uppstår när man hade som mål att bara få godkänt i min Engelska 6 kurs.... Men får ett C i slutbetyg!
Vanliga jag har hela tiden, omedvetet, höga krav på mig själv i skolan... Jag nöjer mej inte med ett betyg under C! Men med eng 6 nu så kände jag att jag verkligen inte orkade med mitt fullspäckade liv bredvid så ville bara ha kursen överstökad.....
.....ju närmare sluttiden vi kom ju högre blev mina mål... I tisdags skrev jag nationella prov! Det gick så fruktansvärt, pinsamt dåligt så jag hade helst av allt bara velat gnaga sönder papprena o springa därifrån... Men jag bet ihop i 4,5 h, och lämnade in min sämsta prov någonsin.... Det visade sig att jag fick D på provet! Haha! No - Fucking - Way! Haha! (Det va nog förövrigt därför jag va så opepp o bitter i mitt förra inlägg som va samma kväll jag skrivit provet... Haha!)
På min bokrecension fick jag C så jag fick även C i slutbetyg! Jag är så nöjd faktiskt! ....utan att ens ha ansträngt mig värst mkt! Wiii-hooo!
Nu blir det till att söka högskolan igen inom snar framtid! ;)


Förövrigt är planen att hovis kommer kl 13... Sen ska jag banne mej ut o rida, oavsett väder!

Morgondagen består även av att handla, städa o baka inför Elliots 5års kalas på lördag... :) Tror ni tidsoptimismen Liz är i farten eller? ;)


Natti natti!





Kommentarer
Postat av: Marie

Hej.
Undrar just om du har någon koll på kommentarer nu mera? Verkar vara ett tag sedan du skrev :)

Jag har en fråga som jag hoppas är ok att ställa. När jag googlade på "fontanell" och "tydlig skarv" tror jag det var så hittade jag bland annat åt din blogg. Ser på gamla bilder att din fining Willie hade väldigt tydlig kant uppe på huvudet som liten, precis som min ettåring nu har. I ett inlägg skrev du att du skulle fråga läkaren om det. Minns du vad dom svarade? Är det ok? Har det vuxit bort?

Vår barnläkare har sett det och säger att det inte gör något alls, att det inte är något att oroa sig för och huvudet växer som det ska. Dock kan ju inte jäkla BVC ändå låta bli att haka upp sig på det och med det oroa även mig.

Kram/Marie

2015-05-15 @ 22:42:24
URL: http://www.marietjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0