God natt!

Häcken full med allt som är runt omkring!

Viper's ben börjar bli mindre svullet...! Och han är fortfarande lika trevlig o handskas med! Alla unghästar borde bli sjuka så de blir schysst o välhanterade! ;) Haha! .....och den skulle jag sälja illa kvickt sa dom! Hans blod tyder på ett monster med vasst huvud! Hehe! Vi får väl se när det e dags med inridningen om ett par år, om lille Viper har utvecklats till ett monster då... ;)

Barnen börjar bli bättre, de äter rätt bra... :) Men Mikael får vabba imorgon också.... Jag ska jobba i Långed imorgon igen...! Gött!

Red Lojzan förut, men fick hoppa av o leda henne hem... Hon fick helt plötsligt ett sko på trekvart! Så Mikael fick komma med en tång o dra lös den! Vågade inte gå hela vägen hem o riskera att hon slet sönder hoven på kuppen! Bästa Anita kommer imorgon kl 9 o slår på den igen! :)


Nej! Vi hörs imorgon! Nu ska jag krypa upp ur sängen o springa ner i källaren o hänga upp mitt nytvättade hästtäcke inför lördagens äventyr! :D
.....sen tillbaka under täcket!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0