Klick!

Idag har jag jobbat till 13.30...
Sen kom Emma o hennes kompis o hämta en höbal...
Sen va det dags att rida Lojs! Idag sa det bara klick! Hon va sååå fin, vi tänkte precis samma och hon va helt med på notorna! Inget avancerat pass, men hon gav mej en sån otroligt fin känsla!

Är inte så himla sugen på att skriva faktiskt... Måste bege mej ut o byta lite plats på hästar.... Tycker inte jag gör nått annan när jag e hemma; mockar, fodrar, fyller vatten, fyller nya höpåsar, spånar o byter plats på hästar... Nu ska Teq ut till Carat...  Lojz o Vilma ska in... Carat har stått inne några timmar tidigare idag som sällskap till Viper, men blev utbytt av Teq...
Jag tycker lite synd om min lille mini-gangster faktiskt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0