Man ska inte ropa hej!

Kl 3 i natt kom Elliot in gråtandes i sovrummet... Det stod som en kvast ut munnen på honom! Hela han va full i spy, han spydde ner hela golvet bredvid min säng och även hela min sida av sängen! Hela hans säng hade också fått sej en omgång! Härligt-härligt!

Är det något jag har svårt för så är det kräkningar! Bara lukten gör att jag får kväljningar.... Men det va bara att bita ihop och inte göra en stor grej av det för att inte skrämma Elliot.... Tog med honom ner i duschen och Mikael fick "skit-jobbet" med att städa upp allting!

Idag går tvättmaskinen varm! Täcke, kudde, nallar, lakan, handdukar, påslakan och örngott ska tvättas. Alltihop är nerspytt och luktar apa! Blä!


Men jag har inte märkt nått mer på Elliot.... Han åt frukost som vanligt i morse och är pigg o glad.... Märkligt... Kan ju hoppas på att det är snabbt övergående som för Wille!

Dagen blir lugn för oss... Ska fixa lite lunch snart, sen får vi nog ta oss i kragen o gå ut en sväng! Jäkla äckligt väder! Ishalka så det står härliga till.....


Vi hörs
Senare ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0