Natt-Uggla

Sitter på jobbet nu.... Kikar på film o tjatar med Kollegan... Väntar på fyllerister... Tror det blir tomt här i natt... Vem vill ut i snöyret o surra? Haha!

Va iaf ute på 1 timmes tur med Queeny förut... Superhärligt! :) Red en lite längre sväng o dit där de inte plogat... Så vi pulsade i djup snö o jobbade på ordentligt! Fina Pållen! :) När vi kom tillbaka så passade jag på o kapa manen på henne.... Något som jag har velat göra sen hon kom hem till mej men inte orkat ta tag i.... Haha! Men nu tog jag o min bästis trimkniven tag i jobbet! Gick superfort o blev faktiskt jäkligt bra! :) 




Annars har det inte hänt så mkt idag... Fick mej lite sovmorgon... Fixat stallet, ridit, plockat o tvättat... Umgåtts med barnen.... 
William börjar bli bättre nu iaf... Skönt!!! 



Nej... Vi hörs imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0