Sjuka barn...

Suck! I natt kom Elliot in o la sig i vår säng.... När jag vakna till liv kände jag att han va kokhet hela ungen! Suck! På morgonen visade tempen 39,1... 
Jaaoohopp! Mikael fick vabba igen för ovanlighetens skull... Han har typ vabbat säkert 10 dagar denna månad! Helt jävla sjukt! Sjukdomarna bara kommer i går... Suck! Och Mikael e tvungen o jobba imorgon så jag fick snällt ringa o säga att de va tvungna att fixa in någon annan istället för mig... Skulle jobbat 7-12 så förlorat inte sååå många timmar iaf!

Jag fick min lön idag... Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Helt seriöst? Hur fan ska jag få ihop denna månad..? Sälja mig själv...?
Måste få ordning på "anal-kassan", snarast! Blä!


På söndag blir det troligtvis kuligheter om det går som jag vill! :) Längtaaaar! <3

Näe, nu ska jag hoppa i dusch, sen sova... Stjärnan fick vila idag, men imorgon ska vi ut på skogstur igen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0