Arbetsnarkoman...?

Jo, men visst... :)
Har man ingen fastanställning får man ta det man får o jobba så fort man får chansen...
Jobbade tisdag, onsdag i Bäckefors... Blev inringd till Solbacken idag... Efter jobbet ringde även polisen och jag ska in o jobba natt där, börjar 22... 
Sen jobbar jag fredag kväll, lördag dag och söndag kväll i Bäckefors igen...

Sen på måndag är jag faktiskt ledig o planerar att förbli det... Sen på kvällen drar jag upp till Karlstad i ett par dagar o är lärare... Sen åter till hemtjänsten i Bäckefors torsdag o fredag... :) 

Känns rätt bra nu... :) Har funkat bra rätt länge med o få jobb... Men den är ju alltid med kort varsel... Jag vet ju nästan bara 1 vecka i förväg hur veckan därpå ser ut...


Nu ska jag o Wille bege oss ut o fixa stallet... Storebror o pappa är på ridskolan! :)

Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0