Lite väl mkt händer....

Hinner inte med liksom....
Jag vill inte skriva nått om det ännu heller...
Men jag heter numera Ångest i mellannamn... Men jag tog mej ur det.... Förhoppningsvis får jag en bättre Deal, utan ångest, bara fyllt med saknad.... 

Jag vet att det är ett klokt beslut och ibland måste man hålla hårt i sina drömmar.... Och inte låta allt gå för fort... Och det är precis vad jag tänker göra.... Nu får vi bara hålla tummen under morgondagen....
Tänker inte, vill inte, kan inte... Punkt.


Förövrigt red jag en ruskigt fin Lojz idag... Vår "fight" i torsdags o ledig dag igår kanske va bra för oss.... Usch vad jobbig hon va i torsdags... Riktigt vrång o gick emot skänkeln... Sånt är jag allergisk mot!
Hade tänkt tävla klubbhopp imorgon men mannen flydde fältet i morse o kommer hem imorgon em... 
Va ju iväg förra helgen med Lojz, till Strömstad... Vi behöver verkligen ut o träna på o tävla några ggr till innan vi beger oss ut i verkligheten! ;)
Kanske kan bli ridhus-trip imorgon med min nya hjälp-reda istället... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0