NattJobb

Sitter i Åmål och har gjort drygt 1/3 av natten iaf! :)
Fick mej en rejäl sovmorgon idag så nu ska jag nog klara natten utan större bekymmer... ;) Hehe!
Än så länge har det inte hänt mkt... Får se vad natten har o erbjuda... ;)

Har iaf hunnit med o fixa stallet idag... Tog in Carat en stund o borstade igenom honom... Han såg ut som en riktig gris! Haha! Trimmade även hans man så nu ser han lite mer vårdad ut! :) Han fick även på sig ett ofodrat regntäcke så han håller sig någorlunda fin inför morgondagen... :)


Igår va jag o Lojz ute på fartfylld konditionsträning! Damen va superduktig med massa energi! :)
Dock när vi kom hem upptäckte jag att hennes boots, som vi alltid använder vid ridtur, hade skavt på hennes karleder så de såg inte alls trevligt ut... Usch.. Stackars häst! Aldrig mer boots kan jag säga! Fy fasen!

Nej... Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0