Prioriteringar här i livet....

Somliga har det bra.....

Kan ju alltid hoppas på att Wille för en gångs skull ska kunna få ha en trygg försäkring.... Håller min tumme blå.... Och kanske får hålla den blå i ett år av "reservations-år" och därefter kunna slappna av... Dag 1 börjar idag, imorgon...? Nu återstår 364 dagar!
Är det någon i hela denna vida värld som vet allt om försäkringar o så....? Tror knappast det... Finns alltid något jävla finstilt som man missar....
Usch, spyr lite galla!

Wille's leverprover är nämligen på väg uppåt.... Inte bra alls... Frågan är om det är tillfälligt, sedan 1 månad tillbaka... :( Eller om detta är den lugnaste stund vi har på länge... :( 
Ibland sköljer det bara över en.... Jävligt frustrerande! 
Tack o lov är inte Wille påverkad i sitt allmäntillstånd!
Om knappt 1 vecka,
17 mars ska vi till GBG på rutin-koll igen med UL... Får se hur det ser ut då....

Läkaren uttryckte sej rätt bra till mej:
"Detta är inget akut tillstånd, men jag vill veta vart detta är påväg någonstans och hur hans lever faktiskt mår, eftersom att hans leverprover stiger.... Jag vill vara förberedd!"


Åh vad jag hade, som alla andra föräldrar till allvarligt sjukt barn, önskat VAD SOM HELST........! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0